Aquesta setmana es celebrarà a Manlleu la festa de gegants 2010 de Catalunya, aquí us deixo algunes fotos de gegants, entre elles es troben els de Manlleu, els primers.
L'antic refugi estaba situat, i estant encara, les seves restes a la cota 2.393 mts. Es va inaugurar el 25 de Juliol de 1909, i es considerat el primer refugi de Catalunya i d'Espanya.
Des del blog d'Anna Mora arriben aquestes precioses fotografias del poble de Rajadell, situat a la Catalunya central a la part oriental de la comarca del Bages, el seu terme municipal acull a 435 habitants,a tan sols una hora de Barcelona gaudeix de bones comunicacions, gràcies a l'estació de ferrocarril i a l'Eix Transversal (C-25).
De la meva recent visita a Besalu puc deixar-vos aquestes fotos d'un poble principalment representat pel seu pont medieval format per set arcs, es va construir entre els segles XI Y XII però posteriorment va patir nombroses modificacions i reformes deguts principalment a revingudes del rio i a la guerra civil.
SantAndreu del Castell de Tona, es una esglésiaromànica que es troba a la població de Tona a la Comarca de Osona. L'esglésiapresideixmajestuosament el poble de Tonaamb una vista meravellosa del montseny al fons.
El día 10 de novembre de 1839 a la plaça de la Constitució de Barcelona, al terrat davant la casa Xifré i al costat de la Llotja Rodanxa, es va realitzar la que és la primera fotografia feta a Espanya, amb el procediment del daguerreotip.