Mostrando entradas con la etiqueta Girona. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta Girona. Mostrar todas las entradas
17 de abril de 2010
Bonica recopilaciò de fotografies de Catalunya.
Fotografies: Antonio Navas Ledo
Publicado por
Antoni
a les
sábado, abril 17, 2010
0
comentarios
Etiquetas:
Barcelona,
Blanes,
Els meus reportatges.,
Fotografia,
Girona,
Societat,
Somriures a l'alba,
Turisme
27 de junio de 2009
Bessalú.
De la meva recent visita a Besalu puc deixar-vos aquestes fotos d'un poble principalment representat pel seu pont medieval format per set arcs, es va construir entre els segles XI Y XII però posteriorment va patir nombroses modificacions i reformes deguts principalment a revingudes del rio i a la guerra civil.
Vía: Somriures a l'alba
Publicado por
Antoni
a les
sábado, junio 27, 2009
0
comentarios
Etiquetas:
Els meus reportatges.,
Fotografia,
Girona,
Guerra Civil Espanyola.,
Història
2 de mayo de 2009
Aiguat a la plaça del Vi, (12-10-1962)
Efectes de l'aigua a la plaça del Vi (Girona 1962), es pot observar un Taxi atrapat entre les aigües.

Vía: Ajuntament Girona
Publicado por
Antoni
a les
sábado, mayo 02, 2009
0
comentarios
Etiquetas:
Fotografia,
Girona,
Història,
Natura
Suscribirse a:
Entradas (Atom)