La Colla Castellera Nyerros de la plana de la ciutat de Manlleu van celebrar avui la 12 ª Diada junts amb els Tirallongues de Manresa, aquestes imatges corresponen a la seva actuació d'avui.
Mostrando entradas con la etiqueta Fotografia. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta Fotografia. Mostrar todas las entradas
24 de octubre de 2010
Colla Castellera Nyerros de la plana, (Manlleu).
Publicado por
Antoni
a les
domingo, octubre 24, 2010
1 comentarios
Etiquetas:
Actualitat,
Castells,
Cultura,
Els meus reportatges.,
Fotografia,
Manlleu
3 de mayo de 2010
Manlleu , Ciutat Gegantera 2010.
Aquesta setmana es celebrarà a Manlleu la festa de gegants 2010 de Catalunya, aquí us deixo algunes fotos de gegants, entre elles es troben els de Manlleu, els primers.

Publicado por
Antoni
a les
lunes, mayo 03, 2010
0
comentarios
Etiquetas:
Els meus reportatges.,
Fotografia,
Història,
Societat Catalana,
Turisme
21 de abril de 2010
Rio Ter al seu pas per la ciutat de Manlleu.
Fotografíes: Antonio Navas Ledo
Publicado por
Antoni
a les
miércoles, abril 21, 2010
0
comentarios
Etiquetas:
Barcelona,
Els meus reportatges.,
Fotografia,
Natura,
Somriures a l'alba
17 de abril de 2010
Bonica recopilaciò de fotografies de Catalunya.
Fotografies: Antonio Navas Ledo
Publicado por
Antoni
a les
sábado, abril 17, 2010
0
comentarios
Etiquetas:
Barcelona,
Blanes,
Els meus reportatges.,
Fotografia,
Girona,
Societat,
Somriures a l'alba,
Turisme
26 de septiembre de 2009
Festa Major de Granollers 2009.
Publicado por
Antoni
a les
sábado, septiembre 26, 2009
0
comentarios
Etiquetas:
Els meus reportatges.,
Fotografia,
Societat Catalana
8 de septiembre de 2009
18 de agosto de 2009
Antic refugi d'ull de Ter.
L'antic refugi estaba situat, i estant encara, les seves restes a la cota 2.393 mts. Es va inaugurar el 25 de Juliol de 1909, i es considerat el primer refugi de Catalunya i d'Espanya.

Vía: Les muntanyes de Catalunya
Publicado por
Antoni
a les
martes, agosto 18, 2009
2
comentarios
Etiquetas:
Fotografia,
Història,
Turisme
2 de agosto de 2009
5 de julio de 2009
Esglèsia Santa Maria del Mar, Barcelona.
Publicado por
Antoni
a les
domingo, julio 05, 2009
0
comentarios
Etiquetas:
Barcelona,
Fotografia,
Història
27 de junio de 2009
Rajadell.
Des del blog d'Anna Mora arriben aquestes precioses fotografias del poble de Rajadell, situat a la Catalunya central a la part oriental de la comarca del Bages, el seu terme municipal acull a 435 habitants,a tan sols una hora de Barcelona gaudeix de bones comunicacions, gràcies a l'estació de ferrocarril i a l'Eix Transversal (C-25).



Fotografias: Anna Mora
Publicado por
Antoni
a les
sábado, junio 27, 2009
0
comentarios
Etiquetas:
Fotografia,
Història,
Turisme
Bessalú.
De la meva recent visita a Besalu puc deixar-vos aquestes fotos d'un poble principalment representat pel seu pont medieval format per set arcs, es va construir entre els segles XI Y XII però posteriorment va patir nombroses modificacions i reformes deguts principalment a revingudes del rio i a la guerra civil.
Vía: Somriures a l'alba
Publicado por
Antoni
a les
sábado, junio 27, 2009
0
comentarios
Etiquetas:
Els meus reportatges.,
Fotografia,
Girona,
Guerra Civil Espanyola.,
Història
7 de junio de 2009
Sant Andreu del Castell de Tona.
Sant Andreu del Castell de Tona, es una església romànica que es troba a la població de Tona a la Comarca de Osona. L'església presideix majestuosament el poble de Tona amb una vista meravellosa del montseny al fons.

Fotos: Somriures a l'alba
Publicado por
Antoni
a les
domingo, junio 07, 2009
0
comentarios
Etiquetas:
Castells,
Els meus reportatges.,
Fotografia,
Història,
Natura,
Turisme
1 de junio de 2009
La primera fotografia realitzada a Espanya.
El día 10 de novembre de 1839 a la plaça de la Constitució de Barcelona, al terrat davant la casa Xifré i al costat de la Llotja Rodanxa, es va realitzar la que és la primera fotografia feta a Espanya, amb el procediment del daguerreotip.

Vía: Xatakafoto
Publicado por
Antoni
a les
lunes, junio 01, 2009
0
comentarios
Etiquetas:
Barcelona,
Fotografia,
Història,
Societat Catalana,
Turisme
7 de mayo de 2009
Esglèsia de Sant Joan Despí.
Publicado por
Antoni
a les
jueves, mayo 07, 2009
0
comentarios
Etiquetas:
Fotografia,
Història,
Societat Catalana
6 de mayo de 2009
2 de mayo de 2009
Aiguat a la plaça del Vi, (12-10-1962)
Efectes de l'aigua a la plaça del Vi (Girona 1962), es pot observar un Taxi atrapat entre les aigües.

Vía: Ajuntament Girona
Publicado por
Antoni
a les
sábado, mayo 02, 2009
0
comentarios
Etiquetas:
Fotografia,
Girona,
Història,
Natura
Manresa abans del 1936.
Publicado por
Antoni
a les
sábado, mayo 02, 2009
0
comentarios
Etiquetas:
Fotografia,
Guerra Civil Espanyola.,
Història,
Societat Catalana
Suscribirse a:
Entradas (Atom)











